Klachtenregeling

Bij het verlenen van zorg streef ik naar kwaliteit en samenwerking. Mocht je niet tevreden zijn dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure. 

Klachtenprocedure

Wanneer je een klacht hebt is het goed om dit in eerste instantie te bespreken met mij als behandelaar. Samen kunnen we kijken naar wat nodig en passend is. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kun je gebruikmaken van de onafhankelijke klachtenregeling via het NIP.

Een klacht kan worden ingediend bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg via klachten@cbkz.nl. Klachten kunnen digitaal worden ingediend middels het klachtenformulier.

 

Klachtencommissie

De praktijk is aangesloten bij het NIP en valt onder de klachtenregeling van deze beroepsvereniging. Dit betekent dat je bij onvrede over de afhandeling van je klacht een beroep kunt doen op de klachtencommissie van het NIP. Zij zullen de klacht onpartijdig en zorgvuldig behandelen.