Klachtenregeling

In onze zorg streven we naar kwaliteit en samenwerking. Mocht je niet tevreden zijn dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure. 

Klachtenprocedure

Wanneer je een klacht hebt, vragen we je om dit in eerste instantie te bespreken met mij als behandelaar. Samen kunnen we kijken naar een passende oplossing. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kun je gebruikmaken van de onafhankelijke klachtenregeling via het NIP.

Een klacht kan worden ingediend bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg via klachten@cbkz.nl. Klachten kunnen digitaal worden ingediend middels het klachtenformulier. 

Klachtencommissie

Onze praktijk is aangesloten bij het NIP en valt onder de klachtenregeling van deze beroepsvereniging. Dit betekent dat je bij onvrede over de afhandeling van je klacht een beroep kunt doen op de klachtencommissie van het NIP. Zij zullen de klacht onpartijdig en zorgvuldig behandelen.

Heb je een klacht over jouw therapie? Neem contact met ons op!

Wij staan klaar om naar je te luisteren en samen tot een oplossing te komen.